2013. december 14., szombat

Munka közben - 2013. 07. 01.

Homoszexuális tartalom!

20:46
Már van egy rakat mondatom az Egész úton Melletted utolsójából *-* Zseni vagyok *-* A gond csak az, hogy szerintem mire a végére érek, meg fogom utálni a Chasing cars-t xD



21:11
Nem tudom eldönteni, hogy segít-e az írásban, hogy közben a barátommal lelkizünk skype-on. Lehet. Nem tudom. Azt viszont tudom, hogy a youtube fos, és nem akarja elindítani a zenémet xD

21:12
Rájöttem, hogy vissza kellett volna kapcsolni a hangfalat.

21:15
Rossz jel, amikor úgy érzem, hogy szívesebben írok a blogba, mint a történethez. De még valamennyit akarok hozzá, muszááááááááááááááááj >< Sose fogok a végére érni xD

21:23
Képek! Remélem, így, hogy képekkel vettem körbe a wordöt, jobban fog menni :'D


21:30
Minden összeesküdött ellenem :'( Jó, mindegy, megcsinálom az szj-s cuccost, lefürdök, aztán újult erővel állok neki Harrynek meg Perselusnak. Addig legalább kitalálom, hogy mégis mit tegyek ebbe a szerencsétlen fejezetbe :'D

22:44
Nem fogok tudni felkelni holnap, de ha fene fenét eszik is, akkor is írok még hozzá egy ötszáz szót...

22:54
"- Perselus... Nehogy azt hidd, hogy csak úgy elsétálhatsz tőlem. Megint. (...) Most kérlek, kérlek, ne találj ki újabb indokot. - (...) az utolsó mondatot már csak suttogom, miközben érzem a lélegzetvételeit az arcomon. - Veled akarok lenni."

22:57
Mindig kizökkent valaki >< Pedig olyan romantikus helyzetet raktam össze Harryéknek ><

23:04
Oké, ez már túl romantikus, bőgni fogok °-° Olyan aranyosak *-* Hmm. Oké, most van kedvem snarryt írni xD

23:08
Most annak örömére, hogy végre van hozzá kedvem, kifogytam az íráshoz szükséges képességekből, úgyhogy azt hiszem, mára ennyi volt. Ráadásul korán kell kelnem, plusz a jelenet, amit írni tervezek, jóval több gondolkozást és fogalmazási készséget fog igényelni, mint amivel jelenleg rendelkezem xD Szóval mára ennyi, és Harry eddigi szerintem legaranyosabb mondatával zárnám a mai napot, mintegy tanulságként:

"Te szerintem mindig képes leszel rá, hogy egy zavart, tapasztalatlan tinédzserré redukálj."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése