2013. december 14., szombat

Egész úton Melletted - 2013. 06. 04.

Homoszexuális tartalmú szöveg a linkre lépve!

Teljesen elfelejtettem, hogy ide nem írtam, hogy frissítettem a Snarryt :'D Pedig illett volna, tekintve, hogy eddig ez a leghosszabb, szinte kész történetem. És ha nem lennék ennyire lusta, meg mondjuk lenne hozzá ihletem, akkor igazán folytathatnám. Remélem van, aki egyetért xD

Egész úton Melletted: Levelek

Jó olvasást! ^^ És igen, tééényleg tervezek még foglalkozni ezzel, főleg, mert már csak egy fejezetet kéne megírni... Na mindegy, igyekszem jutni vele valahová, de most éppen az ATA I-el akarok foglalkozni :'D Örök dilemma... Sőt, elsőként a bétázást kéne befejeznem, mert két történet is van nálam... Oké, akkor azzal kezdek xD Éééés tényleg jobb  lesz, ha lépek dolgozni :'D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése